اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تراکتور در آنپاس | شوک به پرمهره‌ترین تیم لیگ

  • کد خبر: ۱۷۸۲۵۷
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
تراکتور در آنپاس | شوک به پرمهره‌ترین تیم لیگ
سازمان لیگ فعلا به هیچ‌کدام از بازیکنان جدید تراکتور کارت بازی نمی‌دهد.

در بین مدعیان این فصل لیگ‌برتر، تراکتور بهترین نقل‌وانتقالات را پشت سر گذاشته و توانسته است ستاره‌های زیادی را به تیمش اضافه کند، اما حالا تبریزی‌ها با دردسر عجیبی روبه‌رو شده‌اند. با اعلام سازمان لیگ، تا زمان اعلام رسمی فیفا پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور بسته است و کارت بازی بازیکنان جدید این تیم صادر نخواهد شد. کمیته انضباطی فیفا در تازه‌ترین نامه‌نگاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران، از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور تبریز خبر داده است.

ماجرا از این قرار است که سرخ‌پوشان تبریزی پس از جذب گوستاوو واگنین، هزینه رضایت‌نامه او را به باشگاه یونیورسیتاتئا کرایووا رومانی پرداخت نکرده‌اند و همین مسئله باعث شده است تا مدیران باشگاه رومانیایی به سراغ شکایت از باشگاه تراکتور بروند. حالا پس از نزدیک به یک‌سال مناقشه، سرانجام کمیته انضباطی فیفا رأی به بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور داده است. در این میان معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز پس از این ماجرا‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خطری تراکتور را تهدید نمی‌کند، اما اظهارات او و البته بیانیه باشگاه تراکتور با آنچه سازمان لیگ اعلام کرده مغایر است.

پولی که سرانجام واریز شد

باشگاه تراکتور پس از حاشیه‌های به‌وجودآمده درباره پرونده گوستاوو واگنین در اطلاعیه‌ای توضیح داد: مبلغ رضایت‌نامه گوستاوو واگنین پیش از این به‌صورت کامل به حساب معرفی‌شده واریز شده، اما، چون شماره حساب نزد سیتی‌بانک نیویورک آمریکا بوده، همه مبلغ در بانک بلوکه و به باشگاه رومانیایی منتقل نشده است. بار دیگر از باشگاه شماره حساب درخواست کردیم که با تعلل آن‌ها روبه‌رو شد، اما ساعتی پیش مبلغ لازم برای رضایت‌نامه گوستاوو واریز شد.

تراکتوری‌ها درباره صادرنشدن کارت بازی بازیکنان جدیدشان واکنش نشان دادند و ادعا کردند: با توجه به اینکه مدارک ما هفته پیش به فدراسیون تحویل داده شده و مستندات آن در سامانه ثبت شده است، کارت بازی همه بازیکنان جدید در فرجه زمانی مناسب صادر شده است و می‌توانند تیم را در هفته اول مسابقات لیگ‌برتر همراهی کنند. نامه فیفا نیز یک هفته پس از ثبت قانونی مدارک ما واصل شده است.

اکنون از مجوز بازی خبری نیست

کارگروه ناظر بر قرارداد‌های ورزشی که هفته گذشته در تصمیمی جنجالی به سود تراکتور باعث شد مشکل امضای قرارداد محمد نادری با سرخ‌پوشان تبریزی حل‌وفصل شود، پیرو نامه فیفا به فدراسیون فوتبال درباره بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور به‌صورت فوق‌العاده تشکیل جلسه داد و پس از بررسی‌ها، سایت سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای تصمیم نهایی این کارگروه را اعلام کرد.

سازمان لیگ در اطلاعیه‌اش درباره بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور و وضعیت بازیکنان جدید این باشگاه توضیح داد: باتوجه به مکاتبه فیفا در تاریخ سیزدهم مرداد مبنی بر بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه و با نظر به اینکه باشگاه تراکتور یک روز بعد از بسته‌شدن پنجره توسط فیفا مدارک و قرارداد‌های بازیکنان جدید خود را به سازمان لیگ ارائه نموده است، بنابراین تا اعلام رفع مسدودی پنجره نقل‌وانتقالات از سوی فیفا، مجوز حضور در مسابقات لیگ‌برتر برای بازیکنان جدید خود را ندارد.

بحران در کمین شاگردان خمز

مسئولان باشگاه تراکتور مدعی پرداخت هزینه رضایت‌نامه واگنین هستند و در صورت صحت این ادعا، در ساعات آینده و پس از وصول مبلغ در حساب باشگاه رومانیایی، به نظر می‌رسد که کمیته انضباطی فیفا به روال همیشگی‌اش فوری دستور به بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور تبریز بدهد. در صورت رد ادعای تراکتوری‌ها و واریزنشدن مبلغ رضایت‌نامه واگنین، پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان تبریزی بسته خواهد ماند و این مسئله می‌تواند باعث دردسر بزرگی برای تیم خمز شود؛ به‌طوری‌که تراکتوری‌ها پنجشنبه این هفته باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان بروند و غیبت بازیکنان جدید می‌تواند پاکو خمز را با مشکل بزرگی روبه‌رو کند.

البته با وجود اخبار و اتفاقات در این‌باره، به نظر می‌رسد که درنهایت تراکتوری‌ها موفق به دریافت کارت بازی ستاره‌های جدیدشان خواهند شد و بعید به نظر می‌رسد که در فاصله ۴۸ ساعت تا شروع لیگ بیست‌وسوم، آن‌ها نتوانند پنجره نقل‌وانتقالاتشان را باز کنند. اما اگر این ماجرا ختم به خیر نشود، سپاهانی‌ها خوش‌شانس‌ترین تیم هفته نخست خواهند بود که باید با یکی از رقیب‌های مستقیمشان در چنین اوضاعی روبه‌رو شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->